Uppdraget är slutfört enligt kundens intentioner | Operativ Key Account Manager (OKAM)

Ett av världens största transport- & logistikbolag söker en Operativ Key Account Manager (OKAM).

Placeringsort är företrädesvis Stocholm/Arlanda alternativt Göteborg.

Huvudsakliga arbetsuppgifter är att man driver och utvecklar rutiner och processer för sin kund. Detta innebär att man följer upp samt styr det operativa arbetet i samverkan med ansvariga chefer i verksamheten. Det är således viktigt att vara en tydlig kravställare internt samt att kontinuerligt föreslå och genomföra förbättringsåtgärder. Tjänsten innebär även att man har löpande kundkontakt.
 
För att lyckas i denna roll är det viktigt att ha gedigen erfarenhet av logistik branschen och processutveckling. Det är meriterande med kunskap inom Flyg-och/eller sjötransporter samt internationell erfarenhet då man leder ett arbete som bedrivs mellan olika geografier.
 
Som person är du driven, målmedveten, en god administratör samt lösningsorienterad.
 
Om tjänsten verkar intressant och kan passa dig vill vi ha din ansökan och ditt CV senast 10 juni.
 
Om du vill söka den här tjänsten skicka in din cv till oss; använd formuläret nedan.

Skicka in din CV här

* obligatoriskt
Välj fil Ändra
Välj fil Ändra
Välj fil Ändra
Vår integritetspolicy